Admiterea 2022 la programul de master „Strategii de marketing online și managementul vânzărilor” (MSMV) de la Facultatea de Administrație și Afaceri a UB
Pentru sesiunea din luna iulie a admiterii 2022, Facultatea de Administrație și Afaceri vine cu o ofertă educațională variată pentru absolvenții de facultate, printre care și programul de master „Strategii de marketing online și managementul vânzărilor” (MSMV).
Persoanele interesate se pot preînscrie pentru admiterea din acest an la MSMV aici, iar înscrierea propriu-zisă se va face online în perioada 11-21 iulie 2022.
Admiterea va consta într-un concurs de dosare, iar media de admitere va fi calculată astfel: 50% media de la licență și 50% media din anii de studii.
„Asigură-ți o meserie de viitor în E-Commerce și Promovări Online!
Absolvenții programului de MSMV vor avea o certificare de specialist expert în E-commerce (gestionarea avansată a magazinelor/platformelor online OpenCart, PrestaShop, Magento etc.; gestionarea avansată a sistemelor informatice tip CRM – EspoCRM etc.) și o certificare de specialist expert în strategii de marketing și promovări online (rețele sociale, sisteme de mesagerie, inteligența artificială, Web 3.0, Metaverse, Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok Ads și chat bot etc.) Viitoarele joburi cer competențe avansate despre mediul online dar și despre offline. Hai să vezi ce înseamnă mediul online și offline în domeniul marketingului și vânzărilor!
Hai să înveți Google Ads și comunicarea în vânzări, de la cei mai buni specialiști, de la agențiile de marketing!
Hai să înveți despre Metaverse, Web 3.0 și contentul VR! Offline-ul s-a schimbat dramatic odată cu pandemia COVID-19, iar implementarea noilor tehnologii de Inteligență Artificială, Chat Bot-uri, Ads-uri etc. vor schimba toate tipologiile de afaceri din online.
Vă așteptăm cu drag!” este mesajul transmis de FAA.
Pliantul de admitere al programului este disponibil aici și aici, iar mai multe detalii despre acest masterat sunt disponibile aici.