• +4 021 305 97 30
  • office@g.unibuc.ro
  • Șoseaua Panduri, nr. 90, București

Facultatea de Administrație și Afaceri a UB lansează programul de masterat „Marketingul Inovării și Managementul Brandului” (în limba engleză)

4 septembrie 2025

Facultatea de Administrație și Afaceri (FAA) a Universității din București lansează, începând cu anul universitar 2025 – 2026, programul de masterat „Marketingul Inovării și Managementul Brandului”, cu predare integrală în limba engleză.

 

Noul program se adresează studenților care își doresc să dezvolte competențe avansate în elaborarea strategiilor de marketing inovatoare și poziționarea eficientă a brandurilor. De asemenea, masteratul oferă cursanților competențe avansate de analiză a datelor, prognoză și luare a deciziilor, pentru o mai bună înțelegere a comportamentului consumatorilor. Accentul este pus pe integrarea creativității și inovației în marketing și pe dezvoltarea strategiilor de brand performante. Absolvenții vor fi pregătiți să răspundă provocărilor unui mediu de afaceri dinamic și în continuă schimbare, contribuind la succesul organizațiilor prin soluții creative și orientate spre rezultate.

Un element distinctiv al acestui program este parteneriatul strategic cu L’Oréal România, lider global în industria cosmetică, care va sprijini dezvoltarea unui cadru educațional cu relevanță practică și aplicabilitate directă în industrie.

În acest context, un punct central al colaborării îl constituie cursul de Marketing digital, susținut de cadre didactice ale FAA alături de specialiști L’Oréal România. Acesta va include teme precum: strategii digitale, influencer marketing, content marketing, publicitate digitală și sustenabilitate în marketingul digital, culminând cu un hackathon desfășurat la sediul companiei, unde masteranzii vor lucra în echipe pentru dezvoltarea unei strategii de marketing pentru un produs L’Oréal.

Planul de învățământ al programului acoperă o gamă largă de discipline, oferind studenților cunoștințele și instrumentele necesare pentru a anticipa tendințele pieței și a implementa strategii competitive:

  •            Innovation and Entrepreneurship, Digital Marketing, Data Analytics Methods for Marketing, Creative Economy, Ethics and Academic Intergrity;
  •            Public Relations in Marketing of Product Innovation, Brand Equity, Relationship Marketing, Marketing and Social Responsibility;
  •            Brand Management, Knowledge Marketing, Artificial Intelligence in Marketing, Behavioural Economics for Consumer Research;
  •            Forecasting methods of marketing decisions, Fundamentals of trademark law.
  •  

Înscrierile pentru programul „Innovation Marketing & Brand Management” vor avea loc între 5 – 15 septembrie 2025, pe platforma admitere.faa.unibuc.ro.

FAA pune la dispoziție 15 locuri la buget și 55 de locuri la taxă.

Programul are o durată de 2 ani (4 semestre), iar admiterea presupune următorii pași:

  •            probă eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul admis / respins;
  •           50% media generală a anilor de studii de licență;
  •           50% media examenului de licență.

Pentru informații suplimentare, cei interesați pot contacta secretariatul FAA la adresa alina.preda@faa.unibuc.ro sau la numerele de telefon 021 305 37 38 / 021 305 37 43.  

Mai multe detalii despre programul „Innovation Marketing and Brand Management” sunt disponibile aici.

Sari la conținut