- SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE
Programul de master „Strategii de marketing online și managementul vânzărilor” (MSMV) din cadrul Facultății de Administrație și Afaceri așteaptă viitorii specialiști, pasionați de domeniul vânzărilor, e-commerce, strategii de marketing și social media să se înscrie la examenul de admitere organizat în perioada 13 – 24 iulie 2023.
Înscrierea la examenul de admitere se va face exclusiv online, pe platforma https://admitere.faa.unibuc.ro, iar candidații vor fi admși prin concurs de dosare, pe baza mediei de la examenul de licență (50%) și a mediei din anii de studii (50%).
Persoanele interesate se pot preînscrie, la linkul disponibil aici, pentru a avea posibilitatea de a primi, din partea facultății, informații suplimentare despre admitere și evenimentele MSMV).
„Asigură-ți o meserie de viitor în E-Commerce și Promovări Online!
Absolvenții programului de MSMV vor avea o certificare de specialist expert în E-commerce (gestionarea avansată a magazinelor/platformelor online OpenCart, PrestaShop, Magento etc.; gestionarea avansată a sistemelor informatice tip CRM – EspoCRM etc.) și o certificare de specialist expert în strategii de marketing și promovări online (rețele sociale, sisteme de mesagerie, inteligența artificială, Web 3.0, Metaverse, Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok Ads și chat bot etc.) Viitoarele joburi cer competențe avansate despre mediul online dar și despre offline. Hai să vezi ce înseamnă mediul online și offline în domeniul marketingului și vânzărilor!
Hai să înveți Google Ads și comunicarea în vânzări, de la cei mai buni specialiști, de la agențiile de marketing!
Hai să înveți despre Metaverse, Web 3.0 și contentul VR! Offline-ul s-a schimbat dramatic odată cu pandemia COVID-19, iar implementarea noilor tehnologii de Inteligență Artificială, Chat Bot-uri, Ads-uri etc. vor schimba toate tipologiile de afaceri din online.
Vă așteptăm cu drag!” este mesajul transmis de FAA.
Blockchain, tehnici de marketing și promovare online, Inteligența Artificială și E-Commerce, GEOmarketing, Strategii de produs și branding, Social media marketing; Strategii de marketing global, Strategii de preț sunt câteva dintre disciplinele pe care viitori studenți le vor putea aprofunda în cei doi ani de studiu.
Pliantul de admitere al programului este disponibil aici, iar mai multe detalii despre acest masterat sunt disponibile aici.