- SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE
Pentru sesiunea din iulie a admiterii 2023, Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București vine cu o ofertă educațională variată pentru absolvenții de liceu, printre care și programul de licență „Marketing”.
Persoanele interesate se pot preînscrie pentru admiterea la programul de licență în „Marketing” aici, iar înscrierea propriu-zisă se va putea face online în perioada 5-17 iulie 2023.
Admiterea se realizează în baza concursului de dosare, în funcție de nota probei scrise la Limba și literatura româna a examenului de Bacalaureat (50%) și nota probei scrise la una din disciplinele examenului de Bacalaureat (la alegerea candidatului): Economie, Matematică, Sociologie, Psihologie, Filosofie, Istorie, Geografie, Informatică sau Logică și argumentare, Fizică, Chimie etc (50%).
„Cu noi o să înveți să fii creativ! Hai să lucrezi într-un mediu dinamic! Te așteptăm să înveți lucruri noi privind promovările, vânzarea de produse, reclama și alegerea corectă a grupului țintă!
Astăzi, marketingul este prezent în viața activă a fiecărei firme sau a instituțiilor publice, iar tu vei avea o meserie căutată pe piața muncii. Învață să lucrezi în online!”, este mesajul transmis de FAA.
Programul de studii, care funcționează din 2009, pregăteşte studenţi ce vor dobândi capacitate de analiză, sinteză, monitorizare şi gestionare a portofoliului de produse pe clienţi, abilităţi de culegere, prelucrare şi analiză preliminară a informaţiilor de marketing, identificarea activităţilor specifice de marketing din cadrul organizaţiei, abilități de elaborare a materialelor promoţionale.
De asemenea, programul propune viitorilor studenți să învețe lucruri noi privind promovările, vânzarea de produse, reclama și alegerea corectă a grupului țintă.
Din dorința de a adapta oferta educațională la cerințele pieței muncii din punct de vedere al competențelor și al calificărilor necesare, programul de studii oferă studenților discipline fundamentale, de specialitate și complementare, printre care Economia întreprinderii, Baze de date în marketing, Comportamentul consumatorului, Cercetări de marketing, Tehnici promoționale, Cybermarketing, Marketing internațional etc.
Pliantul de admitere pentru domeniul „Marketing” din cadrul Facultății de Administrație și Afaceri este disponibil aici, iar mai multe detalii despre acest program de licență sunt disponibile aici.