• +4 021 305 97 30
  • office@g.unibuc.ro
  • Șoseaua Panduri, nr. 90, București

FAA invită absolvenții de licență să se înscrie la programul de master „Strategii de Marketing Online și Managementul Vânzărilor”

7 iunie 2024

Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București îi așteaptă pe studenții care au absolvit studiile de licență să se înscrie la programul de master Strategii de Marketing Online și Managementul Vânzărilor, în cadrul căruia vor aprofunda domeniul marketingului și vânzărilor.

 

Preînscrierea la programul de master Strategii de Marketing Online și Managementul Vânzărilor (SMOMV) se face online accesând acest link. Candidaţii sunt admiși în baza unui concurs de dosare, pe baza mediei de la examenul de licență (50%) și a mediei din anii de studii (50%).

 

Platforma de înscriere va funcționa începând cu ziua de vineri, 12 iulie 2024, de la ora 09:00 și se va închide sâmbătă, 22 iulie 2024, la ora 14:00.

Astfel, absolvenții masterului SMOMV vor avea o certificare de specialist expert în E-commerce (gestionarea avansată a magazinelor/platformelor online OpenCart, PrestaShop, Magento etc.; gestionarea avansată a sistemelor informatice tip CRM – EspoCRM etc.) și o certificare de specialist expert în strategii de marketing și promovări online (realitate virtuală și augmentată, rețele sociale, sisteme de mesagerie, content și inteligență artificială generativă, Web 3.0, Metaverse, Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok Ads și chatbot etc.).

Studenții acestui program au ocazia de a derula cercetări în cadrul Laboratorului de Neuromarketing, nou înființat în Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București, unde au acces la instrumente de ultimă generație, printre care: electroencefalograf, eye-tracker, wristband, galvanometru, anemometru.


 

Totodată, competențele generale ale absolvenților SMOMV se concretizează în abilități privind utilizarea noilor tehnici privind marketingul și vânzările atât în mediul offline cât și în mediul online, fundamentarea și adoptarea unor proiecte de afaceri viabile, precum și acordarea de consultanță în dezvoltarea afacerilor.

În oferta educațională a programului se regăsesc și următoarele discipline: Blockchain, tehnici de marketing și promovare online; Inteligență Artificială Generativă; E-Commerce și content VR/AR; Campanii de comunicare suport pentru vânzări; Cercetarea comportamentului consumatorului și campanii PPC; Antreprenoriat în Metaverse și Web 3.0; Social media marketing; GEOmarketing; Strategii de produs și branding; Creativitate în marketing și vânzări; Managementul marketingului; Strategii și modele de afaceri; Strategii de marketing global; Strategii de preț.


Mai multe detalii despre admiterea la Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București pot fi accesate aici.

Materialul video din această știre este realizat de Direcția Comunicare și Relații Publice a UB, prin proiectul „Ecosistem digital pentru învățare sustenabilă la Universitatea din București – EDIS-UB”.

ADMITERE UPDATE

Ultimele noutăți legate de #admiterea2023 la UB

Sari la conținut