Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București organizează examen de admitere la programul de studii universitare de licență „Marketing” pentru studenții care își doresc o carieră în domeniul marketingului. Programul anunțat îi va pregăti pe aceștia pentru identificarea, înțelegerea și desfășurarea activităților de marketing din cadrul unei organizații.

Candidații vor fi admiși în urma unui concurs de dosare, care ține cont în proporție de 50% de nota probei scrise la Limba și literatura româna a examenului de bacalaureat. Cealaltă jumătate a notei finale va fi dată de nota obținută la proba scrisă la una dintre disciplinele examenului de bacalaureat (la alegerea candidatului) dintre: Economie, Matematică, Sociologie, Psihologie, Filosofie, Istorie, Geografie, Informatică sau Logică și argumentare, Fizică, Chimie etc.

Având în vedere situația actuală cauzată de pandemia generată de virusul COVID-19, actele necesare înscrierii la programul de licență vor fi depuse online, iar cei interesați se pot preînscrie pentru admitere accesând acest link.

Mai multe detalii cu privire la conținutul dosarului de înscriere, dar și la structura programului de licență sunt disponibile aici.