Facultatea de Administrație și Afaceri a UniBuc vine în întâmpinarea nevoii formării de specialişti în domeniul marketingului și vânzărilor și propune programul de master „Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor”.

Misiunea programului este de a forma specialiști cu multiple competente în domeniul marketingului și vânzărilor, potențiali manageri, întreprinzători și angajați.

Având în vedere faptul că viitoarele joburi cer competențe avansate, atât despre mediul online, cât și despre cel offline, FAA te invită să descoperi ce înseamnă mediul online și offline în domeniul marketingului și vânzărilor. Online-ul s-a schimbat dramatic după implementarea GDPR, dar și odată cu implementarea noilor tehnologii de Inteligență Artificială și SEO. Mai mult, GEO marketingul, prin folosirea sistemelor informatice geografice (GIS), vor asigura viabilitatea viitoarelor strategii de marketing și vânzări.

Astfel, în cadrul programului, masteranzii vor avea ocazia de a descoperi inteligența artificială și E-business-ul, tehnicile de marketing și de promovare online, GEO marketingul; strategiile de preț sau Social Media marketingul.

În plus, competențele generale se concretizează în abilități privind utilizarea noilor tehnici privind marketingul și vânzările atât în mediul offline cât și în mediul online, fundamentarea și adoptarea unor proiecte de afaceri viabile, acordarea de consultanță în dezvoltarea afacerilor. Alături de noi veți afla secretele succesului în mediul online.

Mai multe detalii  despre programul de master „Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor” pot fi accesate aici sau pot fi solicitate aici.